aankomst in Nieuw Zeeland - Reisverslag uit Te Kuiti, Nieuw Zeeland van Ellis Hoog - WaarBenJij.nu aankomst in Nieuw Zeeland - Reisverslag uit Te Kuiti, Nieuw Zeeland van Ellis Hoog - WaarBenJij.nu

aankomst in Nieuw Zeeland

Door: Ellis Hoog

Blijf op de hoogte en volg Ellis

21 Augustus 2017 | Nieuw Zeeland, Te Kuiti

Afgelopen vrijdag zijn we van Schiphol vertrokken. We zijn toen zondag aankomen in Auckland met een tussenstop in Kuala Lumpur. We hebben zondag nacht in Hamilton overnacht want er was geen bus naar Te Kuiti waar we moeten zijn. Maandag ochtend zijn we met de bus doorgereisd naar Te Kuiti. En daar zijn we opgehaald. Vanaf Te Kuiti was het nog zo 10 min naar waar ons huisje is. Toen hebben we ons tas uitgepakt.

Binnenkort weer een update,

Groetjes Ellis

• 21 Augustus 2017 - 22:02

Mieke:

Hee Ellis

Mooi bericht! Fijn dat je veilig daar bent aangekomen.
    Werk ze, be careful met de quad!
    hartelijke groet van opa V.
    en groet en liefs van o Peter en t Mieke

• 21 Augustus 2017 - 22:30

Mams:

Lees en leef met je/jullie mee.

Tags: cynthia1998

Ellis

Ik ben Ellis, 18 jaar en doe de opleiding melkveehouderij in Breda. Zit nu in me laatste jaar. En daarvoor moesten we op stage, ik wou graag naar Nieuw Zeeland. Een vriendin en klasgenoot wou ook graag naar Nieuw Zeeland dus nu gaan we samen voor 2 maanden daar naar toe. We gaan 6 weken stage lopen en 2 weken rondreizen voor Nieuw Zeeland.

Actief sinds 15 Aug. 2017