Beter weer - Reisverslag uit Te Kuiti, Nieuw Zeeland van Ellis Hoog - WaarBenJij.nu Beter weer - Reisverslag uit Te Kuiti, Nieuw Zeeland van Ellis Hoog - WaarBenJij.nu

Beter weer

Door: Ellis Hoog

Blijf op de hoogte en volg Ellis

15 September 2017 | Nieuw Zeeland, Te Kuiti

Vandaag is de eerst dag dat het gewoon warm is. En het is al een paar dagen droog dus het water is al redelijk gezakt, op sommige plaatsen is het nog wel wat nat in het weiland maar niet meer zo erg.
Moet niet echt ander werk doen het is veel melken en draadjes opruimen of neer zetten, de koeien halen. Vind het leuk werk dus dat is gelukkig.
De afgelopen dagen hebben we vrij gehad woensdag en donderdag. We hebben nog een beetje meer van het land gezien en leuk dat het zo kan tussen het werken door.

Ellis

Ik ben Ellis, 18 jaar en doe de opleiding melkveehouderij in Breda. Zit nu in me laatste jaar. En daarvoor moesten we op stage, ik wou graag naar Nieuw Zeeland. Een vriendin en klasgenoot wou ook graag naar Nieuw Zeeland dus nu gaan we samen voor 2 maanden daar naar toe. We gaan 6 weken stage lopen en 2 weken rondreizen voor Nieuw Zeeland.

Actief sinds 15 Aug. 2017