800 hactare grond - Reisverslag uit Te Kuiti, Nieuw Zeeland van Ellis Hoog - WaarBenJij.nu 800 hactare grond - Reisverslag uit Te Kuiti, Nieuw Zeeland van Ellis Hoog - WaarBenJij.nu

800 hactare grond

Blijf op de hoogte en volg Ellis

22 September 2017 | Nieuw Zeeland, Te Kuiti

Gisteren ben ik met Cynthia en Matt naar het bedrijf geweest waar de koeien in hun droog staand staan. Op die boerderij was 800 ha. Het was daar een mooi gebied er stond nog zo'n 48 koeien die nog terug moeten. Het was ook interessant hoe hun dat doen. Er staan ook nog veel meer koeien van andere bedrijven dan op die locatie.
Nu ben ik 3 dagen vrij vrijdag tot zondag dus kan even uitrusten en dan moet ik nog een week stage lopen en dan gaan we rondtrekken in Nieuw-Zeeland. Heb er zin om nog meer van het land te zien.

Ellis

Ik ben Ellis, 18 jaar en doe de opleiding melkveehouderij in Breda. Zit nu in me laatste jaar. En daarvoor moesten we op stage, ik wou graag naar Nieuw Zeeland. Een vriendin en klasgenoot wou ook graag naar Nieuw Zeeland dus nu gaan we samen voor 2 maanden daar naar toe. We gaan 6 weken stage lopen en 2 weken rondreizen voor Nieuw Zeeland.