Vliegen terug naar NL - Reisverslag uit Te Kuiti, Nieuw Zeeland van Ellis Hoog - WaarBenJij.nu Vliegen terug naar NL - Reisverslag uit Te Kuiti, Nieuw Zeeland van Ellis Hoog - WaarBenJij.nu

Vliegen terug naar NL

Blijf op de hoogte en volg Ellis

11 Oktober 2017 | Nieuw Zeeland, Te Kuiti

Morgen is het dan zo ver, om 2 uur middags Nieuw-Zeelands tijd vliegen we terug naar huis. Heb het erg naar me zin gehad hier. Maar vind het fijn dat ik weer terug naar Nederland kan. Heb veel geleerd hier en ben blij dat ik Nieuw-Zeeland heb uitgekozen als land om te gaan stage lopen.
Vanmiddag hebben we naar Auckland gereden was nog zo'n 2 uur rijden dus dat viel mee. Daarna hebben we onze campervan ingeleverd en zijn we naar ons hotel gegaan. Morgenochtend naar het vliegveld, we hebben weer een tussen stop in Kuala Lumpur.
Zal als ik thuis kom nog foto's dit verslag zetten van de vakantie.
En dit was me laatste verslag. Bedankt iedereen voor het meeleven, en ook Matt en Marian Bosch voor de goede tijd hier in Nieuw-Zeeland, de gastvrijheid en hoop jullie graag in Nederland nog eens te zien.

• 11 Oktober 2017 - 14:09

Mieke:

Ha Ellis,

Wat gaan 8 weken dan weer snel,
    Een goede en behouden reis wensen we je toe!

liefs
    o Peter en t Mieke

Ellis

Ik ben Ellis, 18 jaar en doe de opleiding melkveehouderij in Breda. Zit nu in me laatste jaar. En daarvoor moesten we op stage, ik wou graag naar Nieuw Zeeland. Een vriendin en klasgenoot wou ook graag naar Nieuw Zeeland dus nu gaan we samen voor 2 maanden daar naar toe. We gaan 6 weken stage lopen en 2 weken rondreizen voor Nieuw Zeeland.