Alweer een week in Nieuw Zeeland - Reisverslag uit Te Kuiti, Nieuw Zeeland van Ellis Hoog - WaarBenJij.nu Alweer een week in Nieuw Zeeland - Reisverslag uit Te Kuiti, Nieuw Zeeland van Ellis Hoog - WaarBenJij.nu

Alweer een week in Nieuw Zeeland

Door: Ellis Hoog

Blijf op de hoogte en volg Ellis

25 Augustus 2017 | Nieuw Zeeland, Te Kuiti

Zo, wat een week vorige week vrijdag vertrokken nu een week later zaterdag 26 Augustus ben ik al een heel eind gewend. Voel me al thuis in Nieuw Zeeland en wat is het hier ongelofelijk mooi! De natuur is prachtig.
Ook op stage gaat het goed, het is hier echt kalveren tijd. Ongeveer 20 kalveren per dag. Er zijn twee groepen met koeien, de koeien die net hebben gekalfd dus de biest koeien en de andere koeien, het zijn er nu 336 melkkoeien in totaal.
Elke ochtend halen ze kalveren met de trekker en de kar op. De kalveren van de vaarzen worden met de quad opgehaald en een kar. De kalveren die weg gaan dat zijn de kalveren van de vaarzen en een paar kruisingen die gaan na 4 dagen weg. Zo is de ochtend weer gevuld ;)

Tot de volgende keer.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ellis

Ik ben Ellis, 18 jaar en doe de opleiding melkveehouderij in Breda. Zit nu in me laatste jaar. En daarvoor moesten we op stage, ik wou graag naar Nieuw Zeeland. Een vriendin en klasgenoot wou ook graag naar Nieuw Zeeland dus nu gaan we samen voor 2 maanden daar naar toe. We gaan 6 weken stage lopen en 2 weken rondreizen voor Nieuw Zeeland.

Actief sinds 15 Aug. 2017
Verslag gelezen: 229
Totaal aantal bezoekers 6005

Voorgaande reizen:

18 Augustus 2017 - 13 Oktober 2017

Mijn reis naar Nieuw Zeeland

Landen bezocht: