Bedrijfsbezoek - Reisverslag uit Te Kuiti, Nieuw Zeeland van Ellis Hoog - WaarBenJij.nu Bedrijfsbezoek - Reisverslag uit Te Kuiti, Nieuw Zeeland van Ellis Hoog - WaarBenJij.nu

Bedrijfsbezoek

Door: Ellis Hoog

Blijf op de hoogte en volg Ellis

19 September 2017 | Nieuw Zeeland, Te Kuiti

Gister heb ik voor het eerst de koeien in de morgen gehaald, moest om kwart over 4 beginnen zo dat om 5 uur de eerste koeien bij de melkstal waren. En daarna ben ik nog de andere 3 groepen op gaan halen. Het is een leuk werkje om te doen zo zie je de zon opkomen en en de sterren aan de hemel wat zijn hier veel sterren heel erg mooi! En middag`s heb ik calcium en magnesium gestrooid op het land.
Ook zijn we op bedrijfsbezoek geweest met een grote groep mensen ze gingen praten hoe je het beste kan beweiden. Hier is dat natuurlijk een belangrijke punt.

Ellis

Ik ben Ellis, 18 jaar en doe de opleiding melkveehouderij in Breda. Zit nu in me laatste jaar. En daarvoor moesten we op stage, ik wou graag naar Nieuw Zeeland. Een vriendin en klasgenoot wou ook graag naar Nieuw Zeeland dus nu gaan we samen voor 2 maanden daar naar toe. We gaan 6 weken stage lopen en 2 weken rondreizen voor Nieuw Zeeland.

Actief sinds 15 Aug. 2017