Laatste dagen stage lopen - Reisverslag uit Te Kuiti, Nieuw Zeeland van Ellis Hoog - WaarBenJij.nu Laatste dagen stage lopen - Reisverslag uit Te Kuiti, Nieuw Zeeland van Ellis Hoog - WaarBenJij.nu

Laatste dagen stage lopen

Door: Ellishoog

Blijf op de hoogte en volg Ellis

26 September 2017 | Nieuw Zeeland, Te Kuiti

Het zijn de laatste dagen, nog tot zondag stage lopen en dan zit het er op. We hebben een campervan gehuurd om de laatste 2 weken door het mooie nieuw zeeland te reizen.
De laatste koeien zijn aan het kalven vandaag maar 1 nieuw kalfje dus dat is best bijzonder. Vandaag heeft het heel de dag geregend dus ook heel de dag nat geregend. Dat is wat minder...
Gisteren stond er nog een koe in de melkput had even de verkeerde afslag genomen en stond opeens naast me ;)
Morgenochtend weer de koeien halen dus de wekker gaat weer vroeg half 4 er uit. En hopen dat het droog is dan

  • 30 September 2017 - 14:34

    Ad Van Tuyl:

    Hoi Ellis,

    Ik kreeg je eerst niet gevonden, maar daar ben ik dan. Leuk dat je het zo naar je zin hebt en dat daarom de tijd voorbij vliegt. Ik heb een paar weken geleden nog met Matthew gebeld en hij is zeer tevreden over je. Daar mag je trots op zijn. Een stagebezoek zit er helaas niet in, ik wil wel maar de school vindt het te duur ha ha. NZ staat nog op mijn verlanglijstje om te bezoeken dus ik ben wel een beetje jaloers op jullie.
    Goed ook dat je veel verschillende werkzaamheden mag doen en dat je het goed kunt vinden met Cynthia. Ook je engels gaat vooruit lees ik en dat kun je altijd gebruiken. Inderdaad interessant om dat andere bedrijf te bezoeken met droogstaande koeien en 800 hectare. Ook leuk om te lezen dat er veel verschillen in manier van boeren zijn tussen NZ en Nederland.

    Veel plezier met je rondreis samen met Cynthia,
    Ad van Tuyl

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ellis

Ik ben Ellis, 18 jaar en doe de opleiding melkveehouderij in Breda. Zit nu in me laatste jaar. En daarvoor moesten we op stage, ik wou graag naar Nieuw Zeeland. Een vriendin en klasgenoot wou ook graag naar Nieuw Zeeland dus nu gaan we samen voor 2 maanden daar naar toe. We gaan 6 weken stage lopen en 2 weken rondreizen voor Nieuw Zeeland.

Actief sinds 15 Aug. 2017
Verslag gelezen: 147
Totaal aantal bezoekers 6029

Voorgaande reizen:

18 Augustus 2017 - 13 Oktober 2017

Mijn reis naar Nieuw Zeeland

Landen bezocht: