Veel regen - Reisverslag uit Te Kuiti, Nieuw Zeeland van Ellis Hoog - WaarBenJij.nu Veel regen - Reisverslag uit Te Kuiti, Nieuw Zeeland van Ellis Hoog - WaarBenJij.nu

Veel regen

Door: Ellis Hoog

Blijf op de hoogte en volg Ellis

08 September 2017 | Nieuw Zeeland, Te Kuiti

Het heeft de afgelopen dagen veel geregend, de weilanden staan bijna allemaal onderwater. De koeien lopen nu op de heuvels zo dat ze nog kunnen eten. Gisteren 7 september zijn de kalfjes onthoornd en kwam een bedrijf langs met boxen waar de kalfjes in konden staan, zo ging het heel erg snel. Foto's daarvan volgen nog.
Het Engels praten gaat nog niet van zelf en dat is soms wel eens een probleem maar het gaat steeds beter.
De rest van de dagen heb ik veel koeien gemolken ;)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ellis

Ik ben Ellis, 18 jaar en doe de opleiding melkveehouderij in Breda. Zit nu in me laatste jaar. En daarvoor moesten we op stage, ik wou graag naar Nieuw Zeeland. Een vriendin en klasgenoot wou ook graag naar Nieuw Zeeland dus nu gaan we samen voor 2 maanden daar naar toe. We gaan 6 weken stage lopen en 2 weken rondreizen voor Nieuw Zeeland.

Actief sinds 15 Aug. 2017
Verslag gelezen: 153
Totaal aantal bezoekers 6052

Voorgaande reizen:

18 Augustus 2017 - 13 Oktober 2017

Mijn reis naar Nieuw Zeeland

Landen bezocht: