2 vrije dagen - Reisverslag uit Te Kuiti, Nieuw Zeeland van Ellis Hoog - WaarBenJij.nu 2 vrije dagen - Reisverslag uit Te Kuiti, Nieuw Zeeland van Ellis Hoog - WaarBenJij.nu

2 vrije dagen

Door: Ellis Hoog

Blijf op de hoogte en volg Ellis

03 September 2017 | Nieuw Zeeland, Te Kuiti

Vandaag is het zondag, de afgelopen week heb ik 2 dagen vrij gehad. Donderdag en vrijdag hadden wij een off day hoe ze dat hier noemen. Cynthia en ik zijn naar Taupo geweest. Het was redelijk goed weer, en we hebben een auto ter beschikking dus dat is echt fijn. Het was zo'n 2 uur rijden en daar hebben we veel mooie natuur gezien. Vrijdag zijn we naar het strand geweest en nog met de auto een rondje gereden dus we hebben ons goed vermaakt de afgelopen dagen.
En de rest van de dagen heb ik gewoon gewerkt. Het brommer rijden heb ik nu aardig onder de knie dus dat is wel makkelijk want hier gaat bijna alles met de brommer. Even lopen om de koeien naar het weiland te brengen doen ze niet maar dan pakken ze gewoon de brommer.
Het melken gaat nu steeds langer duren want er komen steeds meer koeien. Vind melken altijd leuk dus dat geeft niet. Ook moeten we steeds vroeger beginnen. Het is nu om half 6 dus dat is lekker op tijd;)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ellis

Ik ben Ellis, 18 jaar en doe de opleiding melkveehouderij in Breda. Zit nu in me laatste jaar. En daarvoor moesten we op stage, ik wou graag naar Nieuw Zeeland. Een vriendin en klasgenoot wou ook graag naar Nieuw Zeeland dus nu gaan we samen voor 2 maanden daar naar toe. We gaan 6 weken stage lopen en 2 weken rondreizen voor Nieuw Zeeland.

Actief sinds 15 Aug. 2017
Verslag gelezen: 183
Totaal aantal bezoekers 6020

Voorgaande reizen:

18 Augustus 2017 - 13 Oktober 2017

Mijn reis naar Nieuw Zeeland

Landen bezocht: